Mama Cristiano Ronaldo mówi o SŁABOŚCI SYNA! Buffon CHCE DALEJ GRAĆ! To będzie rekord...

  • Opublikowany Miesiąc temu

    Ostatni Gwizdek

    Trwanie: 08:56

    🎁 Specjalna oferta (+18) w podpiętym komentarzu na dole!
    🎮️ Zagraj ze mną w FootballTeam! ► game.footballteam.pl/join/p/gwizdek
    📸 Instagram ► ostatnigwizdek
    👕 SKLEP ► ostatnigwizdek.shop ️⚽
    W dzisiejszym filmie:
    0:00 👉 Wstęp
    1:20 👉 Hertha Berlin nie chce pozbywać się Krzysztofa Piątka
    2:14 👉 Kartka z kalendarza (28.01)
    2:39 👉 Szef UEFA zdradza, jak będą wyglądały Mistrzostwa Europy
    3:44 👉 Gianluigi Buffon myśli o przedłużeniu kontraktu z Juventusem
    4:40 👉 Wielkie serce Kalidou Koulibaly’ego - pomaga ubogim
    5:16 👉 Mama Cristiano Ronaldo wyjawiła jego słabość
    6:01 👉 Odegaard wypożyczony do Arsenalu
    7:01 👉 Kamil Grosicki może odejść z West Bromu za darmo
    7:49 👉 Marcin Bułka trafi do Rumunii?
    🤝 Współpraca ► michal@ostatnigwizdek.yt
    Muzyka: EpidemicSound (epidemicsound.com), Biblioteka PLfree
    Autor kanału nie rości sobie żadnych praw do zdjęć zawartych w filmie. Materiały są wykorzystane na podstawie prawa cytatu w ramach dozwolonego użytku, w celu umożliwienia widzom lepszego zrozumienia przedstawianych informacji.
    W grach hazardowych mogą uczestniczyć wyłącznie osoby, które ukończyły 18 lat. Hazard może uzależniać. LV BET to legalny bukmacher. Udział w nielegalnych grach hazardowych jest karalny.

Ostatni Gwizdek
Ostatni Gwizdek

(+18) Zapoznaj się ze *specjalną ofertą* dla widzów Ostatniego Gwizdka! https://lvbet.pl/pl/partners/ostatni-gwizdek-656254/

Miesiąc temu
Jestem Kozakiem
Jestem Kozakiem

@Kacper Kurowski xdddd ale kidos

Miesiąc temu
Aluś galuś
Aluś galuś

@Kacper Kurowski Fify nie Neymar najlepszy

Miesiąc temu
Nozik Among us Dino Park
Nozik Among us Dino Park

Messing najlepszy na swiecie

Miesiąc temu
Bartek Piwowonski
Bartek Piwowonski

Jak się jednak okazuje tak się jednak okazuje

Miesiąc temu
Kacper Kurowski
Kacper Kurowski

CRISTIANO RONALDO TO NAJLEPSZY PIŁKARZ JUVENTUS PORTUGALI I FIFY 21

Miesiąc temu
Kazimierz Gałaś
Kazimierz Gałaś

Już Ci pisałem że jesteś super facetem. Dziś potwierdzam to znowu. Pozdrawiam Ciebie serdecznie. Robisz coś dobrego. Trzymam za Ciebie kciuki.🙂

15 dni temu
BlackLioneseli
BlackLioneseli

Ejo

Miesiąc temu
Eryk Master
Eryk Master

Nikt nie jest idealny lol

Miesiąc temu
Bartosz Pukszta
Bartosz Pukszta

Miesiąc temu
PLXHD
PLXHD

CR7 pizza

Miesiąc temu
Sando
Sando

Ale piękna koszuleczka za tobą

Miesiąc temu
TheMileqGames
TheMileqGames

Masz cegiełki jak plkd kiedyś xd

Miesiąc temu
Duom Man
Duom Man

3:44 solenizant to jak się ma imieniny😅

Miesiąc temu
Dziki Dzik
Dziki Dzik

K. Piątek my wierzymy 💪

Miesiąc temu
Bert
Bert

5:42 jak się okazuje Portugalczyk wcale nie jest taki idealny jak się okazuje

Miesiąc temu
M4T3Q
M4T3Q

Buffon jebaniec tylko kase ciągnie i tyle a nie tam rekordy jakieś

Miesiąc temu
wojtekk
wojtekk

3:41 Dablinie, Dublin sie pisze

Miesiąc temu
SayRadzio
SayRadzio

Ja też mam urodziny 😊

Miesiąc temu
Adam Gaszler
Adam Gaszler

Co to jest niby za slabosc bo nie rozumiem ????

Miesiąc temu
super S N
super S N

Sto lat Buffon

Miesiąc temu
Szlachta NiePracuje
Szlachta NiePracuje

Wiem że nikogo to nie obchodzi ale dziś mam urodziny

Miesiąc temu
Marciollek 1337
Marciollek 1337

Zasubowalem

Miesiąc temu
Karolina Stachura
Karolina Stachura

Świetny filmik👌✌

Miesiąc temu
Radek SSJ
Radek SSJ

Więcej tych reklam napierdol.

Miesiąc temu
PiotereK 003
PiotereK 003

Uwielbiam takie info

Miesiąc temu
Wszystko o Futbolu
Wszystko o Futbolu

3:41- Nie Dublinie, tylko Dablinie się mówi.. Tak a propo łapka jest👍

Miesiąc temu
Łukasz Maj
Łukasz Maj

Kiedy nagrasz live?

Miesiąc temu
Jakub Łukaszewski
Jakub Łukaszewski

Obok Footrolla jesteś 2 największym youtuberem nagrywajacy ciekawostki Piłkarskie w Polsce Sztos 😎💪

Miesiąc temu
Kubix qbx
Kubix qbx

Pokarzesz swoję stanowisko komputerowe plis

Miesiąc temu
Gremiak-mobile games
Gremiak-mobile games

Synowi coli nie pozwala pić a sam je pizzę CR7 😑

Miesiąc temu
Mysidół
Mysidół

Przecież w Olimpiakosie jest Valebuna, a, z całym szacunkiem do Grosickiego którego bardzo lubię, wydaje mi się że Valebuna jest odrobinę lepszy

Miesiąc temu
Kubaitu
Kubaitu

Dopiero dowiedziałem się że mam urodziny w ten sam dzień co Buffon

Miesiąc temu
Krzysiek Stelmasik
Krzysiek Stelmasik

100 lat Gigi Best ever

Miesiąc temu
Alan TV
Alan TV

super Nie wiem czemu masz tak mało subskrypcji i tak mało łapek w górę Po prostu jesteś super oglądam cię codziennie i daje łapki w górę

Miesiąc temu
Flisu Prezes Wsi
Flisu Prezes Wsi

Niech ten Juventus tego nie robi wiadomo Buffon legenda ale nie przesadzajmy ma już swój wiek niech go zrobią prezesem albo trenerem bramkarzy i szukają jego następcy bo musi być ktoś na poziomie Wojtka żeby w razie czego go zastąpić

Miesiąc temu
Wiśnia 123
Wiśnia 123

Chyba już nic nie znalazłeś do tego odc jak gadasz o tym Ronaldo je pizz 😂😂😂

Miesiąc temu
Zecikk!
Zecikk!

Buffon 45 lat nadal gra

Miesiąc temu
BU ŁA
BU ŁA

,

Miesiąc temu
THE SAVE
THE SAVE

zapraszam na moj kanal !!! milego ogladania :)

Miesiąc temu
Kuba Ryszkiewicz
Kuba Ryszkiewicz

I właśnie na ciebie nas karbowaną ostatni gwizdek to ale newsy robisz Jesteś najlepszy YouTuber pewnie sami

Miesiąc temu
Krzysztof Dzięgiel
Krzysztof Dzięgiel

Nagrywaj aktualne filmy.

Miesiąc temu
football games
football games

Ja się pytam kiedy zaczniesz nagrywać w końcu na ostatni gwizdek news

Miesiąc temu
Alan Tajchert
Alan Tajchert

Brawo Koulibaly !

Miesiąc temu
rahmdesz
rahmdesz

Daj serduszko spoko film

Miesiąc temu
Hub9rt7
Hub9rt7

Fajnie mieć uro kiedy Buffon

Miesiąc temu
Adam Domagała
Adam Domagała

5:50 to niezle. A ostatnio mowil ze nie moze wytrzymac jak jego dzieci jedzą fast-foody

Miesiąc temu
Es Sa
Es Sa

Dlaczego Buffon gra w najważniejszych meczach

Miesiąc temu
Xedu
Xedu

Jezu serio cały czas słyszę newsy o piątku ale zrozumcie skoro tak długo nie strzela to nie znaczy że ma słaby okres tylko że kiedyś miał dobry okres cały szum wokół niego ale 1,5 roku temu miałbym problem nad wybraniem piątka a milka dzisiaj jest pewne że wybrałbym milka na mecze polski

Miesiąc temu
Parówka_2010
Parówka_2010

a po miniaturce myślałem że to pomidorowa

Miesiąc temu
Piotr Maciej Moczkodan 22
Piotr Maciej Moczkodan 22

Fajny film 🤾🏼‍♀️🤾🏼‍♀️🤾🏼‍♀️🤾🏽‍♀️🤾🏽‍♀️

Miesiąc temu
Piotr Maciej Moczkodan 22
Piotr Maciej Moczkodan 22

@mertex 15 Nie rozumiem ???

Miesiąc temu
mertex 15
mertex 15

kto pytał?

Miesiąc temu
gameplayphome oli
gameplayphome oli

👍

Miesiąc temu
T3lter osa team
T3lter osa team

Buffon

Miesiąc temu
Ado Rojko
Ado Rojko

Rekordy w likes

Miesiąc temu
Ponita Ponita
Ponita Ponita

naprawdę dzięki dzięki twoim filmom jestem na bieżąco!

Miesiąc temu
Kamil Sobczak
Kamil Sobczak

Mega odcinek Pozdro ⚽🔥

Miesiąc temu
Piotr Dybał
Piotr Dybał

Dobijcie w końcu 10k łap

Miesiąc temu
Mordo Co Tam U Ciebie
Mordo Co Tam U Ciebie

Jestes MOIM ULUBIONYM JUTUBEREM KOCIAM CIE NAPRAWDE DASZ SERDULSKO PROSZĘ MOJE MARZENIE!!!!!☺😊😀😁😂😀😁😄😂😁😀

Miesiąc temu
Kylian Mbappe 7
Kylian Mbappe 7

Fajny film ale nie powiedziałeś o kompromitacji utd😀

Miesiąc temu
KING PRO STASIO
KING PRO STASIO

mega

Miesiąc temu
Dragon
Dragon

Mam dużą nadzieję że Krzysztof Piątek odbuduje swoją forme

Miesiąc temu
Łukasz Maj
Łukasz Maj

Fajny film xd

Miesiąc temu
Miodek Miodek
Miodek Miodek

Komentarz dla zasięgu nr. 142

Miesiąc temu
Kudłaty
Kudłaty

Jeśli to czytasz to życzę ci Miłego dnia/nocy :)

Miesiąc temu
Kudłaty
Kudłaty

@Zecikk! Dzięki

Miesiąc temu
Zecikk!
Zecikk!

Nawzajem

Miesiąc temu
PACZUS_ KID
PACZUS_ KID

mam dzisiaj urodziny

Miesiąc temu
Danielo 03
Danielo 03

nie da się kupić za darmo kolego

Miesiąc temu
The is Żmijko
The is Żmijko

Nie bądź parówa zostaw suba!

Miesiąc temu
Dominik Miksa
Dominik Miksa

Wow

Miesiąc temu
Filip Owczarek
Filip Owczarek

Nice zakonnice film dasz ❤??? PLSSS

Miesiąc temu
Dax 3500
Dax 3500

nawet nie wiedzialem ze najstarszy pilkarz serie A ma moje nazwisko

Miesiąc temu
Darek Cissak
Darek Cissak

Dla zasięgu

Miesiąc temu
pawlix plus
pawlix plus

konop ma w 6h 40k like

Miesiąc temu
zadzam games
zadzam games

fajny film

Miesiąc temu
dawid prus
dawid prus

Pozderki

Miesiąc temu
Łukasz
Łukasz

To mi się podoba codziennie filmik ❤️Pozdrawiam :)

Miesiąc temu
miwer x
miwer x

Mój ulubiony piłkarz ma urodziny

Miesiąc temu
Szymon Knapik
Szymon Knapik

Buffon naprawdę musi kochać piłkę nożną skoro jeszcze nie odszedł

Miesiąc temu
dasek xd
dasek xd

Kto pytał?

Miesiąc temu
Botox
Botox

Ani słowa o kompromitacji Manchesteru United

Miesiąc temu
Miłosz Miara
Miłosz Miara

fajny film

Miesiąc temu
Daniel Nowakowsky
Daniel Nowakowsky

Dzień jak co dzień śniadanko , herbata i odcinek ostatni gwizdek. Idealny początek dnia ;))

Miesiąc temu
Aras PRO 69
Aras PRO 69

W moje urodziny będzie 1 mecz Polaków na euro 14 czerwca

Miesiąc temu
Bartek Słonina
Bartek Słonina

pozdro wariacie

Miesiąc temu
Mateusz Kilichowski
Mateusz Kilichowski

Kupić za darmo xD

Miesiąc temu
Oskar Prusik
Oskar Prusik

5:34 "jak się jednak okazuje Portugalczyk wcale nie jest taki idealny jak się okazuje" Ostatni gwizdek 28 stycznia 2021

Miesiąc temu
Franek Lato
Franek Lato

@Krzysztof Dzięgiel niedostałem sie

Miesiąc temu
Krzysztof Dzięgiel
Krzysztof Dzięgiel

Nie potrafisz sformułować poprawnie zdania

Miesiąc temu
Futbol Live TV
Futbol Live TV

👍

Miesiąc temu
Jano Freestyle
Jano Freestyle

Spoko film

Miesiąc temu
Daniuck 20
Daniuck 20

Buffon staje sie najmanem bedzie kończył kilka lat kariere XD

Miesiąc temu
Sh1fU
Sh1fU

Buffon kończy karierę jak najman.

Miesiąc temu
Rafał Żywicki
Rafał Żywicki

Haha ha

Miesiąc temu
Papa Gun
Papa Gun

Buffon? Buffon to jest ikona, legenda i wzór do naśladowania, niech gra jak najwięcej! Ja mu życzę jak najlepiej! Wszystkiego najlepszego na 43 urodziny! Gianluigi ! :)

Miesiąc temu
Typowy Mateusz
Typowy Mateusz

Czech starszy i chce grać

Miesiąc temu
Avkene
Avkene

bardzo fajny odcinek 👍😊

Miesiąc temu
Dominik Kancz
Dominik Kancz

Pio pio piatek

Miesiąc temu
Cyryl Reliński
Cyryl Reliński

ja też mam dziś urodziny.

Miesiąc temu
Cyryl Reliński
Cyryl Reliński

@JP dzk

Miesiąc temu
JP
JP

Jeśli to prawda to sto lqt

Miesiąc temu
Natalia Trawińska
Natalia Trawińska

FAJNY ODCINEK JESTES MOIM ULUBIONYM YOUTUBEREM KTO SIE ZGADZA ŁAPKA W GÓRĘ POZDRO NIGDY SIE NIE PODDAWAJ I RUB TAKIE SUPER ODCINKI JAK ROBISZ

Miesiąc temu
milion mc
milion mc

💪👍

Miesiąc temu
Ala Klimiuk
Ala Klimiuk

Super filmik

Miesiąc temu
Ala Klimiuk
Ala Klimiuk

@mertex 15 zostawię to bez komentarza xddd

Miesiąc temu
mertex 15
mertex 15

kto pytał?

Miesiąc temu
Maciej Baranowski
Maciej Baranowski

Zje 2 pizze i zrobi 2 razy więcej brzuszków 😁

Miesiąc temu
Zagrajmy w
Zagrajmy w

Przynajmniej jutandej przejebało

Miesiąc temu
Spoty Free
Spoty Free

kto ogląda na elekcjach daje like

Miesiąc temu
JAK TAM JS
JAK TAM JS

Moja mama Cię oglonda I tata xd

Miesiąc temu
JAK TAM JS
JAK TAM JS

@mertex 15 bo tyle łapek

Miesiąc temu
mertex 15
mertex 15

kto pytał?

Miesiąc temu
The Kupson
The Kupson

Fajnie prowadzisz Tajemnice Futbolu polecam ten kanał

Miesiąc temu
00tofik420
00tofik420

Oto mój komentarz dla zasięgu :)

Miesiąc temu
yyy_ RACA77
yyy_ RACA77

40 minut a już masz 1,7k

Miesiąc temu
Nosik
Nosik

nie lubię kartek z kalendarzy :(

Miesiąc temu
Edyta Gers
Edyta Gers

Super film ❤

Miesiąc temu

Kolejny

Żabson - Patrz na mnie feat. Duszyn

2:55

Żabson - Patrz na mnie feat. Duszyn

INTERNAZIOMALE

wyświetleń 1,1M

NAJWIĘKSI GENIUSZE PIŁKARSCY

09:00

NAJWIĘKSI GENIUSZE PIŁKARSCY

Ostatni Gwizdek

wyświetleń 200K

MÓJ 7-LETNI WIDZ LEPSZYM PIŁKARZEM ODE MNIE...

13:41

MÓJ 7-LETNI WIDZ LEPSZYM PIŁKARZEM ODE MNIE...

Ostatni Gwizdek

wyświetleń 173K

Żabson - Patrz na mnie feat. Duszyn

2:55

Żabson - Patrz na mnie feat. Duszyn

INTERNAZIOMALE

wyświetleń 1,1M