MAMY NOWEGO SELEKCJONERA! Kim jest Paulo Sousa? SPINA między Marcelo a Viniciusem Juniorem!

  • Opublikowany Miesiąc temu

    Ostatni Gwizdek

    Trwanie: 08:18

    🎁 Specjalna oferta (+18) w podpiętym komentarzu na dole!
    📸 Instagram ► ostatnigwizdek
    👕 SKLEP ► ostatnigwizdek.shop ️⚽
    W dzisiejszym filmie:
    0:00 👉 Wstęp
    0:55 👉 Mamy nowego selekcjonera reprezentacji Polski, kim jest Paulo Sousa?
    2:43 👉 Kartka z kalendarza (22.01)
    3:15 👉 Cristiano Ronaldo mógł trafić do Liverpoolu
    4:32 👉 Spięcie między piłkarzami Realu Madryt
    5:30 👉 Nasze typy na sobotę z LV BET
    🤝 Współpraca ► michal@ostatnigwizdek.yt
    Muzyka: EpidemicSound (epidemicsound.com), Biblioteka PLfree
    Autor kanału nie rości sobie żadnych praw do zdjęć zawartych w filmie. Materiały są wykorzystane na podstawie prawa cytatu w ramach dozwolonego użytku, w celu umożliwienia widzom lepszego zrozumienia przedstawianych informacji.
    W grach hazardowych mogą uczestniczyć wyłącznie osoby, które ukończyły 18 lat. Hazard może uzależniać. LV BET to legalny bukmacher. Udział w nielegalnych grach hazardowych jest karalny.

Ostatni Gwizdek
Ostatni Gwizdek

(+18) Zapoznaj się ze *specjalną ofertą* dla widzów Ostatniego Gwizdka! https://lvbet.pl/pl/partners/ostatni-gwizdek-656254/ LV TYPER - *graj za darmo* i wygrywaj bonusy w LV BET https://www.lvtyper.pl/

Miesiąc temu
FRYTA GAMING
FRYTA GAMING

i ja dziś mam urodziny

Miesiąc temu
WŁADYSŁAW WIDALSKI
WŁADYSŁAW WIDALSKI

3:12 dziś 22 lutego

10 dni temu
Es Flores
Es Flores

Ale jak to? Ni kielona?

Miesiąc temu
Kuba tworzy
Kuba tworzy

Mam 7 liat jusz a yy tylko 2 ile pan Michał emmmmm jak coś to dla beki to napisałem*

Miesiąc temu
Dominik Frąckiewicz
Dominik Frąckiewicz

Już wole zeby był brzęczek

Miesiąc temu
Boro Karate
Boro Karate

Do you have any promotional experience with EnotGlobal?

Miesiąc temu
Łukasz Nowak
Łukasz Nowak

JAK mnie to denerwuje, że każdy mówi, że Lewandowski jest najlepszym piłkarzem na świecie NO NIE MOGEEE LUDZIEEEEE

Miesiąc temu
rh1500
rh1500

Nakata się jeszcze urodził 22 stycznia

Miesiąc temu
Flisu Prezes Wsi
Flisu Prezes Wsi

Już niedługo marcelo wypad z realu tak samo Isco

Miesiąc temu
Dominik Załoga
Dominik Załoga

mam nadzieję że dzięki jemu reprezentacja polski będzie miała taką samą passę jak na euro 2016

Miesiąc temu
Jarek w
Jarek w

Real posysa XD

Miesiąc temu
DARO HOLSTEBRO
DARO HOLSTEBRO

Ważne ze Milik ma klub. Moze w OM sie odbuduje

Miesiąc temu
Syrdowsky
Syrdowsky

To dobrze ze już peszko nie gra bo przez te ograniczone spożywania alkoholu to on by nie wytrzymał

Miesiąc temu
Mr. Artur
Mr. Artur

Duża część filmu to reklama porażka...

Miesiąc temu
Pawlo Gajos
Pawlo Gajos

O milik zapomniałeś dodać

Miesiąc temu
PIOTR K
PIOTR K

Kozak film Mogę serce

Miesiąc temu
Maciek Zajac
Maciek Zajac

Oby trener sobie poradził

Miesiąc temu
chicko
chicko

lewanchujowski nie jest najlepszy na swiecie. Bundesliga to 4 liga najsilniejsza....

Miesiąc temu
Antoni Sałaniczyszczykiewicz
Antoni Sałaniczyszczykiewicz

#SousaOut Nie ma footballu bez alkoholu, chyba nie wie jaki kraj trenuje

Miesiąc temu
Antoni Sałaniczyszczykiewicz
Antoni Sałaniczyszczykiewicz

XD?

Miesiąc temu
Zoxy _Mg
Zoxy _Mg

Właśnie dobrze ze zabronił alkoholu bo potem piłkarze nie grają tego co trzeba

Miesiąc temu
Zoxy _Mg
Zoxy _Mg

Gosciu nawet meczu nie zagrał, a jak się okaże że Polska gra ładną piłkę, to pierwszy napiszesz ze ten trener będzie dobry.

Miesiąc temu
Adam Lozowski
Adam Lozowski

Zibi Top

Miesiąc temu
David lo
David lo

Michal jesli chcesz byc na topie musisz byc na bieżąco teraz taki swiat ze wszyscy chca wszystko na bieżąco wiedziec ps Juz tak sie nie oglada tego tak jak by to bylo na bieżąco bo wczoraj to wszystko wysluchalem Powodzenia dobrzevsie ciebie słucha ale ....

Miesiąc temu
Adrian W
Adrian W

Nareszcie selekcjoner który da naszej reprezantacji puchar Świata😃

Miesiąc temu
Adrian W
Adrian W

@GabiWG Trzeba myśleć pozytywnie

Miesiąc temu
GabiWG
GabiWG

No swiata moze i nie ale moze zajsc dalej niz brzeczek

Miesiąc temu
Dominik Zabdyr
Dominik Zabdyr

Wskarz mi najlepszego polskiego trenera który ma podobne doświadczenie i sukcesu jak niby słaby Sousa. Jak możemy oczekiwać klasowego selekcjonera skoro w Polsce nie mamy podobne szkoleniowca z takim doswiadczeniem Jak Sousa.

Miesiąc temu
Marek Stachowiak
Marek Stachowiak

lepiej miec selekcjonera który cokolwiek trenował niż z byc brzeczkiem

Miesiąc temu
Hubert Szablewski
Hubert Szablewski

1:30 to Peszka nie powoła

Miesiąc temu
Bartek Tomasko
Bartek Tomasko

Ej ej a gdzie Milik?!

Miesiąc temu
Futbol Live TV
Futbol Live TV

👍

Miesiąc temu
itzz boreq
itzz boreq

Michał wiem że jesteś z ełku i mam pytanie czy znasz moja siostra oliwia szorc

Miesiąc temu
Double GG
Double GG

Zero alko mówisz, dobrze że Peszki już nie ma

Miesiąc temu
MD St. W
MD St. W

Siema. Czm nie robisz odc co dziennie? Zróbmy konkurs 10 tys. łapek w górę i jakiś odc specjalny.

Miesiąc temu
Grzyb Hubert
Grzyb Hubert

Ciekawe jak Sousa sprawdzi czy piłkarze nie piją alkoholu i czy trzymają djete poza zgrupowaniem.

Miesiąc temu
Adam Kwiatkowski
Adam Kwiatkowski

swoja drogą Juve w pieknym stylu pokonało Napoli 😂

Miesiąc temu
Krystian Kucemba
Krystian Kucemba

Po euro będzie zouza

Miesiąc temu
strączek oskar
strączek oskar

3:20 nic nie muwiłemś o sportingu

Miesiąc temu
Spocony Delfin
Spocony Delfin

Pisze się mówiłem nie żeby coś

Miesiąc temu
Adam Biedrycki
Adam Biedrycki

nowy selekcjoner brzmi niezle

Miesiąc temu
MajeQ
MajeQ

Dobry fachowiec? Haha gość wszędzie gdzie był zostawiał za sobą spalone mosty ....

Miesiąc temu
Faniszeq
Faniszeq

Ciekawe co będzie gdy będzie Mecz Polska - Portugalia. Zaserduszkujesz A i pomyłka bo Ronaldo zaczynał w Sporting Lizbona

Miesiąc temu
Sobieski Janek
Sobieski Janek

Wszystko fajnie, tylko że mnie nie interesi co ty obstawiasz. Mam nadzieje że filmiki będą konkretne jak wcześniej.

Miesiąc temu
Sebastian Jakubowski
Sebastian Jakubowski

serio ten trener trenowal swansea kiedys to byl moj ulubiony klub teraz go tez bardzo lubie jednak bayern najlepszy xD

Miesiąc temu
Transfer
Transfer

Grupy el. Mś 2022 Moje przewidywania: Grupa A 1.🇵🇹 2.🇷🇸 3.🇮🇪 4.🇦🇿 5.🇱🇺 Grupa B 1.🇪🇦 2.🇸🇪 3.🇬🇷 4.🇽🇰 5.🇬🇪 Grupa C 1.🇮🇹 2.🇨🇭 3.🇧🇬 4.🇬🇬 5.🇱🇹 Grupa D 1.🇲🇫 2.🇺🇦 3.🇧🇦 4.🇰🇿 5.🇫🇮 Grupa E 1.🇧🇪 2.🇨🇿 3.🏴󠁧󠁢󠁷󠁬󠁳󠁿 4.🇧🇾 5.🇪🇪 Grupa F 1.🇩🇰 2.🇦🇹 3.🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿 4.🇮🇱 5.🇫🇴 6.🇲🇩 Grupa G 1.🇳🇱 2.🇹🇷 3.🇳🇴 4.🇲🇪 5.🇬🇮 6.🇱🇻 Grupa H 1.🇭🇷 2.🇷🇺 3.🇸🇮 4.🇸🇰 5.🇨🇾 6.🇲🇹 Grupa I 1.🇸🇲 2.🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 3.🇵🇱 4.🇭🇺 5.🇦🇱 6.🇦🇩 Grupa J 1.🇩🇪 2.🇮🇸 3.🇷🇴 4.🇲🇰 5.🇦🇲 6.🇱🇮 Grupa I [Dystans]

Miesiąc temu
Franek Harezlak
Franek Harezlak

Jeżeli mówisz że Sousa nie ma imponującego CV to porównaj go z naszym byłym selekcjonerem

Miesiąc temu
Piotr S
Piotr S

Tamten miał tragiczna...

Miesiąc temu
John Rambo
John Rambo

Pan ostatni gwizdek wali już nie pierwszego ,"buraka"

Miesiąc temu
Bartosz Ł
Bartosz Ł

Nie mamy wahadłowych bo za ręcą ale reca nie jest w dobrej formie

Miesiąc temu
Oski Doski
Oski Doski

Reca to pupil Brzęczka

Miesiąc temu
Edwin Penisoręnki
Edwin Penisoręnki

3:37 Malutkie Przejęzyczenie :P

Miesiąc temu
PQPK
PQPK

Ronaldo jak powiedział do Fergusona że typ z Liverpoolu gadał z nim parę dni temu to 2 Banki chciał mu odrazu dac

Miesiąc temu
Przemek G
Przemek G

LOL nie wiedziałem że ktoś z mojego miasta jest piłkarzem

Miesiąc temu
Adrian Szczęsny
Adrian Szczęsny

Nie dam lajka Landrini był pierwszy, a Twój film wyglądał jak reklama

Miesiąc temu
Kamil7 Kamil7
Kamil7 Kamil7

NOWY TRENER DA SOBIE RADĘ JESTEM TEGO PEWNY NA 100% !!!

Miesiąc temu
Adrian Gromadzki
Adrian Gromadzki

Fajny film tylko dlaczego nie mówiłeś o transferze Arkadiusza Milika do Marcylii.

Miesiąc temu
_YessIR _
_YessIR _

Marsylii jak już cos

Miesiąc temu
Piter123
Piter123

Czemu żeś nie powiedział o transferze Arka Milika. Nie oglądam już ciebie

Miesiąc temu
Trebooser
Trebooser

Hahaha

Miesiąc temu
Dominik F
Dominik F

Cieszę się nowym selekcjonerem teraz przydało by się mu nauka polskiego

Miesiąc temu
Mateusz Nolewajka
Mateusz Nolewajka

Aleś sie sprzedał

Miesiąc temu
your sugar dady
your sugar dady

Fajny filmik :)

Miesiąc temu
David Madridista
David Madridista

Mordo dawaj osobne filmy z typami a odcinki z informacjami rób jak poprzednio bez bukmacherki po około 10 min

Miesiąc temu
Maciek I
Maciek I

Jesteś moim ulubionym youtuberem. Dawać mu 400 tys. subów! A gdzie trasfer Milika do Marsylli ? Czemu nic nie wspomniałeś;) ?

Miesiąc temu
Klaudia 387
Klaudia 387

Bo nagrał ten film parę dni temu

Miesiąc temu
Kacper Kurowski
Kacper Kurowski

CRISTIANO RONALDO TO NAJLEPSZY PIŁKARZ JUVENTUS PORTUGALI I FIFY 21

Miesiąc temu
Kacper Kurowski
Kacper Kurowski

DAWAJ TAKIE TYPY MICHAŁ

Miesiąc temu
Kacper Kurowski
Kacper Kurowski

Bardzo fajnie

Miesiąc temu
XxKapiXx
XxKapiXx

Słyszales ze milik przeszedl do marsylli

Miesiąc temu
Justin Daniel
Justin Daniel

1:44 to żeś dowalił teraz

Miesiąc temu
Kuba #54
Kuba #54

No xD

Miesiąc temu
grzes
grzes

1:45 xddd

Miesiąc temu
LoLo
LoLo

Trochę go pojebało mówiąc te słowa XD

Miesiąc temu
Szymon Bednarski
Szymon Bednarski

???

Miesiąc temu
James29 ###
James29 ###

Ale sie popsułes

Miesiąc temu
Picek games
Picek games

Widac że nie miałeś pomysłu na mecz bo 1/3 filmu gadasz o lvbed

Miesiąc temu
Waldemar Raczyński
Waldemar Raczyński

Elo

Miesiąc temu
Łukasz
Łukasz

Jaki fachowiec ..., daj spokój

Miesiąc temu
MopSKY MopSKY
MopSKY MopSKY

Czemu nie było o Miliku i wypożyczeniu

Miesiąc temu
Marcin Wierzchowski
Marcin Wierzchowski

fajne te LV Bet jak zwykle świetnie przedstawiłeś wszystkie wiadomości ze świata piłki szanuje cię za to

Miesiąc temu
Judyta Osińska
Judyta Osińska

Ehh... sorry, ale porównując doświadczenie Brzęczka z Paulo Sousą i mówiąc że Portugalczyk ma nieumponujące CV? 🤕

Miesiąc temu
Kacper Chr
Kacper Chr

ADRIAN RAMOS BTW

Miesiąc temu
KOZÜB
KOZÜB

???

Miesiąc temu
Ponita Ponita
Ponita Ponita

nie nawidzę Juventusu

Miesiąc temu
Łukasz Misiek
Łukasz Misiek

Ja też

Miesiąc temu
Kacpeero11
Kacpeero11

A gdzie kartka z kalendarza z 21 stycznia 😑

Miesiąc temu
Po Prostu Mat3k
Po Prostu Mat3k

Cv- Sousa- różne kluby Cv- Borzęczka- BRAK

Miesiąc temu
saba_ytTik Tok
saba_ytTik Tok

Brzęczek w Wiśle Płock

Miesiąc temu
Fifa 22
Fifa 22

Trener na okres 1 roku umowa podpisana do końca kwalifikacji do mundialu odejdzie jak nie uzuska awansu na mundial tym samym w 2022 bedzie kolejny trener 😂

Miesiąc temu
Adam Boniecki
Adam Boniecki

A czm nie ma nic o fransferze milika do macyli

Miesiąc temu
PatryczquFN
PatryczquFN

Bardzo fajny film polecam każdemu i pozdrawiam i oczywiście łapa w górę

Miesiąc temu
maxer 40
maxer 40

A co z Milikiem

Miesiąc temu
Mateusz Adamczyk
Mateusz Adamczyk

zapomniałęś że 22 stycznia 1997 urodził się Damian Oko piłkarz Zagłebia Lublin :)

Miesiąc temu
Hubcio
Hubcio

Zmarnowany odcinek połowa odcinka to reklama

Miesiąc temu
Karen Ghazaryan
Karen Ghazaryan

Dlaczego nie było wczoraj filmu ???

Miesiąc temu
Buczek YT
Buczek YT

A teraz by się Cristiano Liverpoolowi przydał :(.

Miesiąc temu
Mejzzi
Mejzzi

kurw* lewy jest najlepszym piłkarzem 2020 a nie na świecie , miał jeden zajebisty sezon a polacy już jęczą

Miesiąc temu
Qarol 05
Qarol 05

Ja to widzę tak Zidane zwolniony Tuchel witamy na Bernabeu

Miesiąc temu
Marian Da
Marian Da

Niezły blok reklamowy. A nie material o piłce nożne👏j

Miesiąc temu
Marian Da
Marian Da

@Jakub Z. ....

Miesiąc temu
Jakub Z.
Jakub Z.

@Marian Da oglądałem a co nie tak z adblockiem?

Miesiąc temu
Marian Da
Marian Da

@Jakub Z. Adblock na "jutubie"? Oglądałeś ten materiał?

Miesiąc temu
Jakub Z.
Jakub Z.

Ale ty wiesz ze on chce z tego zarobić cz nie? Jak ci się nie podoba to włącz adblocka.

Miesiąc temu
Nicolas Tagliafico
Nicolas Tagliafico

3:35 (*)

Miesiąc temu
MOJRZESZ YT
MOJRZESZ YT

Xayoo lepiej typuje

Miesiąc temu
kuba gibas
kuba gibas

Fajny odcinek Michał i oczywiście życzę powodzenia nowemu selekcjonerowi

Miesiąc temu
Romain 17
Romain 17

Szkoda że na twoich odcinkach jest więcej reklam niż informacji 😔

Miesiąc temu
Mateusz Klimczewski
Mateusz Klimczewski

żadnego alkoholu? To dobrze, że Peszko już nie gra w reprezentacji xd

Miesiąc temu
yakutasek !
yakutasek !

@Slim nie przyjdzie jak o tym wie

Miesiąc temu
Slim
Slim

Jeszcze można go ściągnąć 😏

Miesiąc temu
Florek TV
Florek TV

peszko do baru

Miesiąc temu
masnybyczeq_
masnybyczeq_

I JANCZYK😄😄😄😄😄

Miesiąc temu
Nicolas Tagliafico
Nicolas Tagliafico

1:06 chlop wyglada jak PogChamp

Miesiąc temu
vvr
vvr

nie wydaje mi sie

Miesiąc temu
Tymon Szymański
Tymon Szymański

kup inny wieszak bo ten jest brzydki

Miesiąc temu
Antoni Sztarbowski
Antoni Sztarbowski

Przez to typowanie newsy trwały 5 minut a nie 8 jak zwykle. Może lepiej typój na kanale strefa typów

Miesiąc temu
łowcy gier #2
łowcy gier #2

Dlaczego nie ma milika

Miesiąc temu
Kacper Okrutny
Kacper Okrutny

Ej a Milik

Miesiąc temu
kamianek_xd
kamianek_xd

Oglądałem konferencję i na czacie ludzie pisali że Najman na treneea xd

Miesiąc temu
Qbex Football
Qbex Football

No ja też xddd

Miesiąc temu
Lfajny
Lfajny

1:32 F dla Peszka ):

Miesiąc temu
Mosaq
Mosaq

@wojtekk szanuje za avatar 2115 to gang

Miesiąc temu
wojtekk
wojtekk

On juz nie gra w reprezentacjjj

Miesiąc temu
Mosaq
Mosaq

XD

Miesiąc temu
6football_maniak9
6football_maniak9

Ładen ta koszulka mi się podoba 🟡⚫

Miesiąc temu
Dominik Kowski
Dominik Kowski

Szczerze myślę że sousa będzie dobrym selekcjonerem a już na pewno lepszym niż Brzęczek czy jakiś inny Polski trener

Miesiąc temu
Doktor
Doktor

tylko NAWAŁKA

Miesiąc temu
CzłowiekPogChamp
CzłowiekPogChamp

1:08 co ty gadasz trenował przecież bardzo dobre kluby a nie jakis górnik lub Wiśle Płock (z całym szacunkiem dla tych klubów)

Miesiąc temu
CzłowiekPogChamp
CzłowiekPogChamp

@Nicolas Tagliafico a ty dostał kopniaka w głowę od mullera

Miesiąc temu
Nicolas Tagliafico
Nicolas Tagliafico

ej pogchamp ty umarles idz stad

Miesiąc temu
yaro 12
yaro 12

Czemu nie wspomniałeś o wypożyczeniu Milika do OM

Miesiąc temu
Fan Sportu v2
Fan Sportu v2

A Milk w Marsylii

Miesiąc temu
Kapitan Kapi 2
Kapitan Kapi 2

Milik definitywnie w OM 🙃

Miesiąc temu
j#*c disco polo
j#*c disco polo

Boniek zmarnowany nawet przed weekendem

Miesiąc temu

Kolejny

FILOZOFIA GRY PAULO SOUSY

06:42

FILOZOFIA GRY PAULO SOUSY

Footgol TV

wyświetleń 156K

Zastava M56

10:28

Zastava M56

IrytujacyHistoryk

wyświetleń 69K

Ajax ● Road to the Semi Final 2018/19

14:33

Konferencja prasowa z selekcjonerem PAULO SOUSĄ

54:53

Konferencja prasowa z selekcjonerem PAULO SOUSĄ

Łączy nas piłka

wyświetleń 231K

100 Amazing Goals Of The Year 2020

23:02

100 Amazing Goals Of The Year 2020

Notelicioux

wyświetleń 1,4M

Zastava M56

10:28

Zastava M56

IrytujacyHistoryk

wyświetleń 69K